10.10.2006

Cisco Systems on julkistanut uuden vähittäiskauppojen toimintaa ja palvelua tehostavan kokonaisuuden. Cisco Unified Communications for Retail -ratkaisu tarjoaa integroidun viestintäratkaisun myymälöiden, yhteyskeskusten ja pääkonttorien välille. Se auttaa vähittäiskauppoja pienentämään kustannuksia sekä parantamaan tuottavuutta.

Ratkaisun avulla voidaan esimerkiksi tehostaa asiakkaiden puhelinpalvelua, sujuvoittaa ja nopeuttaa myymälän tuotteiden varastotilanteen ja tilausten seuraamista sekä tuoda vaatekaupan asiakkaille halutunlaiset vaatteet suoraan sovituskoppiin.

Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO), maailman johtava internet-järjestelmien toimittaja, on jo 20 vuotta toiminut alan vastuullisena suunnannäyttäjänä tuottaen innovatiivisia avainteknologioita ja tuotteita. Tietoa Ciscosta löydät osoitteesta http://www.cisco.com ja http://www.cisco.fi ja viimeisimmät uutiset osoitteesta http://newsroom.cisco.com. Ciscon laitteet Euroopassa toimittaa Cisco Systems International BV, Cisco Systems, Inc.:in täysin omistama tytäryhtiö.