03.01.2006

Cisco Network Application Performance Analysis -ratkaisu auttaa suuryrityksiä optimoimaan verkkonsa liiketoimintasovellusten käyttöä varten

Cisco Systems julkisti Network Application Performance Analysis -ratkaisun (NAPA), joka sisältää joukon innovatiivisia verkonhallintatuotteita ja asiakkaan tukipalveluita. Ratkaisu tarjoaa yrityksen tietohallinnolle kokonaisvaltaisen näkemyksen verkkoresurssien ja sovellusten keskinäisestä toiminnasta ja suorituskyvystä.

Cisco NAPA -ratkaisu auttaa tietohallintoa samaan paremman näkyvyyden yrityksen verkkoon ja tarjoaa samalla entistä varmemman sovellusten toiminnan. Ratkaisu tarjoaa seuraavia hyötyjä asiakkaalle:

• Arvioi uusien sovellusten ja verkkopalveluiden vaikutuksen olemassa olevan infrastruktuurin suorituskykyyn
  • Alentaa riskejä sovellusten tai verkkopalveluiden käyttöönotossa
  • Optimoi verkon toimintakykyä tunnistamalla verkkoon ja sovellusmäärityksiin liittyvät konfigurointiongelmat sekä ehdottamalla korjaustoimenpiteitä
  • Mahdollistaa ongelmien nopeamman tunnistuksen ja selvittämisen tarkemman valvonnan ja paremman näkyvyyden avulla
  • Integrointi ja tuki yhdeltä toimittajalta

Cisco NAPA -ratkaisu on osa Ciscon suuryrityksille ja julkishallinnon organisaatioille tarkoitettua Service Oriented Network Architecture (SONA) -arkkitehtuuria.

“Toteuttaessaan palvelulähtöistä sovellusarkkitehtuuria tietohallintopäälliköt tarvitsevat asteittain enemmän työkaluja ja palveluita, jotka mahdollistavat entistä paremman näkyvyyden verkkoon. Lisäksi tietohallintopäälliköiden täytyy proaktiivisesti varautua verkon toimintahäiriöihin ja ehkäistä niitä”, sanoo johtaja Cliff Meltzer, Cisco Network Management Technology Groupista. ”Lopulta siirrytään käyttäjän työpanosta vaativasta verkonhallinnasta automatisoituihin hallintajärjestelmiin. Cisco NAPA -ratkaisu on vasta Ciscon verkkosovellusten hallintavision ensimmäinen vaihe.”

Cisco Systems Finland Oy, puh. 0204 7061
Lauri Toropainen, tietoliikenneasiantuntija, lauri.toropainen@cisco.com

Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO), maailman johtava internet-järjestelmien toimittaja, on jo 20 vuotta toiminut alan vastuullisena suunnannäyttäjänä tuottaen innovatiivisia avainteknologioita ja tuotteita. Tietoa Ciscosta löydät osoitteesta http://www.cisco.com ja http://www.cisco.fi ja viimeisimmät uutiset osoitteesta http://newsroom.cisco.com . Ciscon laitteet Euroopassa toimittaa Cisco Systems International BV, Cisco Systems, Inc.:in täysin omistama tytäryhtiö.