01.08.2005

IPCC-kokonaisuuteen lisää tietoturvaa, skaalautuvuutta ja työpöytäominaisuuksia

Cisco Systems on julkistanut uusia ominaisuuksia Internet-pohjaiseen IPCC-asiakaspalvelukeskusratkaisuunsa (Internet Protocol Contact Center Solution). Uudet ominaisuudet tuovat IPCC-ratkaisuun lisää tietoturvaa, skaalautuvuutta ja parannettuja työpöytäominaisuuksia. Cisco IPCC-ratkaisun avulla organisaatiot voivat tehostaa asiakaspalveluaan.

Nyt julkistetut IPCC-ominaisuudet kuuluvat Cisco Customer Interaction Network – asiakkuusratkaisuun. Internetin ja langattoman viestinnän yhdistävää SIP-protokollaa (Session Initiation Protocol) tukeva Customer Interaction Network on jatkuvasti kehittyvä, tuotteista ja palveluista koostuva asiakkuudenhallinnan ratkaisu. Sen avulla asiakkaat voivat älykkäästi reitittää omien asiakkaidensa yhteydenotot juuri oikeaan palvelukeskukseen niiden sijainnista riippumatta.

“SIP-protokollan tuki tarjoaa standardin, jonka avulla voidaan käyttää IP-viestintää useilla eri päätelaitteilla. Kattavan osaamisemme ja markkina-asemamme ansiosta voimme tuoda markkinoille SIP:iä tukevan asiakaspalvelun ratkaisun, joka istuu osaksi laajempia liiketoiminnan ratkaisuja. Tämä on vasta ensimmäinen vaihe, kehitämme SIP-pohjaisia contact center –ratkaisuja jatkuvasti”, kertoo Ciscon Customer Contact Business Center –yksikön johtaja Laurent Philonenko.

Ciscon IPCC-kokonaisuuteen nyt esittelemät tuoreet ominaisuudet lisäävät tietoturvaa, skaalautuvuutta ja työpöytäominaisuuksia.

Tietoturva : Cisco on lisännyt IPCC-ratkaisuunsa salasanasuojauksen, puheen suojauksen sekä turvallisten järjestelmäkomponenttien konfiguroinnin.

Skaalautuvuus : Uusi Cisco IPCC tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden lisätä asiakaspalvelukeskustensa skaalautuvuutta ja tarjota samalla joustavia käyttöönottovaihtoehtoja. Asiakkaat voivat ottaa käyttöön ja hallinnoida koko organisaation kattavaa IPCC-ratkaisua. Mahdollista on myös tehdä erillisasetukset yhdelle keskukselle koko ratkaisun toimiessa edelleen virtuaalisesti koko organisaatiossa.

Cisco Desktop Agent -työpöytäagentti : Agentti mahdollistaa asiakkuudenhallinnan ja muiden yrityssovellusten ohjatun asentamisen.

Cisco IPCC Express 4.0 : Tämä uusi integroitu “valmis asiakaspalvelukeskus” tuo pienille ja keskisuurille yrityksille tehostettuja palveluita, kuten automaattinen varmistus ja etäagenttiominaisuudet. Lisänä on automaattinen puhelunvälitys (Automatic Call Distributor, ACD) kuten esimerkiksi ehdollinen puhelunreititiys, puhelujonotus ja jäljellä olevan odotusajan viestit. Agenttipohjaisen reitittämisen avulla asiakkaan puhelu voidaan ohjata juuri oikealle henkilölle. Cisco IPCC Express 4.0 tukee myös avointen standardien tuen muiden valmistajien puheentunnistussovelluksia.

Cisco Systems Finland Oy
Tietoliikenneasiantuntija Jukka Nurmi
jukka.nurmi@cisco.com

Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO), maailman johtava internet-järjestelmien toimittaja, on jo 20 vuotta toiminut alan vastuullisena suunnannäyttäjänä tuottaen innovatiivisia avainteknologioita ja tuotteita. Tietoa Ciscosta löydät osoitteesta http://www.cisco.com ja http://www.cisco.fi ja viimeisimmät uutiset osoitteesta http://newsroom.cisco.com. Ciscon laitteet Euroopassa toimittaa Cisco Systems International BV, Cisco Systems, Inc.:in täysin omistama tytäryhtiö.