10.5.2004

Cisco Systems on julkistanut uuden WLAN-moduulin Catalyst 6500 –sarjan kytkimiin. Wireless LAN Services Module (WLSM) on osa Ciscon Structured Wireless-Aware Network –ratkaisua, joka tuo helpotusta ja uusia työkaluja lähiverkkojen ja langattomien lähiverkkojen integrointiin ja hallintaan.

WLSM laajentaa Cisco Aironet -langattoman lähiverkon toiminnallisuutta mahdollistamalla markkinoiden nopeimman sekä turvallisen langattomien päätelaitteiden liikkumisen yrityksen WLAN-verkon alueella. Kukin WLSM-moduuli tukee jopa 300 Cisco Aironet -sarjan tukiasemaa ja 6000 käyttäjää. WLSM mahdollistaa myös keskitetyn verkkoliikenteen priorisoinnin sekä palomuuri- ja IDS-palvelujen toteuttamisen eri WLAN-käyttäjäryhmille.

Osana Structured Wireless-Aware Network -konseptia Cisco julkisti myös uuden version CiscoWorks Wireless LAN Solution (WLSE) -hallintajärjestelmästä sekä uuden 802.11g -standardia tukevan Cisco Aironet 1300 WLAN-sillan/tukiaseman.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote: http://newsroom.cisco.com/dlls/2004/prod_050504.html?CMP=ILC-001

Cisco Systems Finland Oy
tietoliikenneasiantuntija Tomi Järventie
p. 0204 7061, tomi.jarventie@cisco.com

Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO) on maailman johtava internet-järjestelmien toimittaja. Uutisia ja tietoa Ciscosta löydät osoitteesta www.cisco.com. Ciscon laitteet Euroopassa toimittaa Cisco Systems International BV, Cisco Systems, Inc.:in täysin omistama tytäryhtiö.