14.4.2008

Cisco palkitsi Santa Monica Networksin kumppanipalkinnolla

Cisco myönsi Santa Monica Networks Finland Oy:lle Pohjoismaiden tasolla Silver Partner of the Year -palkinnon. Myöntämisen perusteena on Santa Monica Networksin saavutukset Ciscon kumppanina myynnin kasvussa, ratkaisuosaamisen kehittämisessä sekä asiakastyytyväisyyden parantumisessa.

Ciscon vuosittainen Partner Summit järjestettiin viime viikolla Havaijilla. Tapahtumassa Cisco palkitsee parhaat kumppaninsa.

”Kasvumme on ollut huimaa, myyntimme on kasvanut jopa 50 prosenttia vuositasolla. Palveluntarjoajat ovat asiakaskuntamme kulmakivi. He ovat luottaneet Santa Monica Networksin osaamiseen ja Cisco-teknologiaan. Nyt tavoitteenamme on panostaa uusiin markkinasegmentteihin, muun muassa tietoturva- ja WLAN-ratkaisujen kautta. Ciscon Silver Partner of the Year -palkinto on merkki siitä, että olemme tehneet oikeita strategisia valintoja. Olemme ylpeitä Ciscon palkinnosta”, sanoo Santa Monica Networks Finland Oy:n toimitusjohtaja Kai Vuokko.

”Santa Monica Networksin saama palkinto on osoitus vankasta Cisco-osaamisesta. Santa Monica Networks on osannut hakea kasvavasta ICT-markkinasta asiakkaiden keskeisimmät tarpeet ja tuoda niihin juuri oikeat ratkaisut Cisco-tuotteiden avulla. Santa Monican palkinto on hyvä esimerkki siitä, millaisiin tuloksiin Ciscon vaativan kumppaniohjelman avulla voi päästä”, kertoo Ciscon kumppaniliiketoiminnan johtaja Jaakko Hyttinen.

Santa Monica Networks Finland Oy, toimitusjohtaja Kai Vuokko
puh. 050 3800 192, kai.vuokko (at) smn.fi

Cisco Systems Finland Oy, kumppaniliiketoiminnan johtaja Jaakko Hyttinen
puh. 0204 7061, jaakko.hyttinen (at) cisco.com

# # #

Cisco (NASDAQ: CSCO) on maailman johtava tietoverkkoratkaisujen toimittaja. Ciscon ratkaisuihin perustuvat tietoverkot mahdollistavat puheen, datan ja videokuvan turvallisen välittämisen sekä jakamisen ajasta ja paikasta riippumatta. Ciscon kehittämät laitteet, ohjelmistot ja palvelut auttavat ihmisiä monipuolistamaan viestintäänsä ja vuorovaikutustaan tietoverkkojen välityksellä. Lisätietoa Ciscosta löytyy osoitteista http://newsroom.cisco.com ja suomeksi www.cisco.fi.

Santa Monica Networks Oy on tietoturvallisten IP-verkkoratkaisujen suunnitteluun ja toteuttamiseen erikoistunut yritys. Osa yrityksen avainhenkilöistä on tehnyt yhteistyötä Cisco Systemsin kanssa jo 1980-luvulta alkaen, jolloin Internet oli vielä alkuvaiheessaan. Yrityksen suurin omistaja Tapani Kurki toi Suomeen ensimmäisiä Ciscon reitittimiä jo tuolloin. Santa Monica Networks toteuttaa ja suunnittelee turvallisia tiedonsiirto- ja viestintäratkaisuja yrityksille ja yhteisöille Suomessa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Konsernissa on 70 työntekijää, joista Suomessa 21. Lisätietoja yrityksestä löytyy osoitteesta http://www.smn.fi