14.06.2007

12 miljoonan Cisco Unified IP-puhelimen rajapyykki saavutettiin:
Cisco toimitti Airbusille Unified Communications -kokonaisuuden

Cisco on toimittanut Airbusille Cisco Unified Communications -viestintä- ja ryhmätyökokonaisuuden. Järjestelmä yksinkertaistaa Airbusin viestintäinfrastruktuuria ja tehostaa työntekijöiden ryhmätyöskentelyä ja tuottavuutta. Airbus-projektin myötä Ciscon Unified IP -puhelimia on nyt toimitettu yhteensä 12 miljoonaa kappaletta.

Cisco Unified Communications -toteutus tehtiin Airbusin täysin IP-pohjaiseen puhelinjärjestelmään, joka kattaa konsernin 45 000 työntekijää Ranskassa ja Englannissa. Järjestelmän käyttöönotosta ja hallinnasta vastaa Orange Business Services.

Airbusin Unified Communications -kokonaisuuden käyttöönotto eteni 600 puhelinasennuksen päivävauhdilla, mikä todentaa Cisco Unified Communications -järjestelmän implementoinnin nopeutta.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote: http://newsroom.cisco.com/dlls/2007/prod_061407c.html

Lisätietoa:
Cisco Systems Finland Oy, puh. 0204 7061
Markkinointipäällikkö Marja Mokko, etunimi.sukunimi@cisco.com

Cisco (NASDAQ: CSCO) on maailman johtava tietoverkkoratkaisujen toimittaja. Ciscon ratkaisuihin perustuvat tietoverkot mahdollistavat puheen, datan ja videokuvan turvallisen välittämisen sekä jakamisen ajasta ja paikasta riippumatta. Ciscon kehittämät laitteet, ohjelmistot ja palvelut auttavat ihmisiä monipuolistamaan viestintäänsä ja vuorovaikutustaan tietoverkkojen välityksellä. Lisätietoa Ciscosta löytyy osoitteista http://newsroom.cisco.com ja suomeksi www.cisco.fi.