05.04.2007

Cisco palkitsi Signal Networksin WLAN-ratkaisuosaamisesta
Signal Networksille Solutions Partner of the Year -tunnustus Ciscon Partner Summit
-kumppanitapahtumassa

Signal Networks palkittiin Ciscon kansainvälisessä kumppanitapahtumassa Solutions Partner of the Year -tunnustuksella Pohjois-Euroopan sarjassa. Cisco Solutions Partner of the Year
-tunnustuksen saamisen kriteerinä olivat innovatiivisuus ja osaaminen. Signal Networks on tehnyt pioneerityötä Ciscon WLAN-ratkaisujen parissa ja näyttänyt tietä verkkosuunnittelussa.

"Signal Networks on keskittynyt erittäin älykkäiden sekä vaativien langattomien ratkaisujen toteuttamiseen. Tyypillisesti nämä ovat laajoja ja liiketoiminnan kannalta kriittisiä kokonaisuuksia, kuten toteutukset satamaympäristössä", sanoo Cisco Systems Finland Oy:n toimitusjohtaja Esa Korvenmaa.

"Signal Networks haluaa olla mukana kehittämässä asiakkaan ratkaisuja, jotka pohjautuvat luotettavaan ja edistykselliseen teknologiaan. Yhdessä Ciscon kanssa toteutamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia ratkaisuja joiden avulla asiakkaan liiketoiminta tehostuu ja kilpailukyky parantuu.”, toteaa Pekka Laitinen, toimitusjohtaja, Signal Networks Finland Oy:stä.

Ciscon Partner Summit -kumppanitapahtumassa palkitaan vuosittain Ciscon parhaat kumppanit sekä Pohjoismaiden että Euroopan alueelta eri sarjoissa. Tänä vuonna Partner Summit pidettiin Las Vegasissa, USA:ssa.

Cisco Systems Finland Oy, puhelin 0204 7061
Pekka Uusitalo, kumppaniliiketoiminnan myyntijohtaja
pekka.uusitalo@cisco.com

Signal Networks Finland Oy, puhelin 010 850 5600
Ilpo Mäkinen, myyntijohtaja
ilpo.makinen@signalnetworks.fi

Cisco (NASDAQ: CSCO) on maailman johtava tietoverkkoratkaisujen toimittaja. Ciscon ratkaisuihin perustuvat tietoverkot mahdollistavat puheen, datan ja videokuvan turvallisen välittämisen sekä jakamisen ajasta ja paikasta riippumatta. Ciscon kehittämät laitteet, ohjelmistot ja palvelut auttavat ihmisiä monipuolistamaan viestintäänsä ja vuorovaikutustaan tietoverkkojen välityksellä. Lisätietoa Ciscosta löytyy osoitteista http://newsroom.cisco.com ja suomeksi www.cisco.fi.

Signal Networks suunnittelee, toteuttaa ja ylläpitää langattomia tietoliikenneverkkoja, sekä toimittaa ja ylläpitää verkoissa käytettäviä päätelaitteita. Yhdessä ne muodostavat luotettavan infrastruktuurin asiakkaan reaaliaikaiselle toiminnanohjaus-, tiedonkeruu- tai muulle liikkuvan henkilöstön ratkaisulle. Signal Networks hyödyntää ratkaisuissaan uusimpia teknologioita, joiden avulla myös videovalvonta ja puhelinjärjestelmät voidaan siirtää käyttämään samaa tietoliikenneverkkoa. Lisää tietoa Signal Networksistä löytyy osoitteesta www.signalnetworks.fi.