11.2.2004

Ciscon Partner Summit -tapahtuma kokoaa vuosittain yhteen laajan joukon Ciscon pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita. Tapahtuma järjestettiin tällä kertaa Havaijilla 10. - 13. helmikuuta. Eräs tapaamisen kohokohtia on tunnustusten jako partnereille. Suomalaisten iloksi Suomen TeliaSonera noteerattiin Pohjois-Euroopan parhaana palveluntarjoajana.

"TeliaSoneran vahva keskittyminen Ciscon tuotteisiin alkoi jo vuonna 1991, kun ensimmäinen eurooppalainen Frame Relay -palvelu lanseerattiin. TeliaSonera on ollut siitä asti palveluntoimittajien ehdotonta etujoukkoa ja on menestynyt erittäin haastavilla markkinoilla. TeliaSonera on laajentanut osaamistaan sellaisiin konsepteihin kuten LanCare ja viimeaikoina edelleen IP-puhelinjärjestelmiin liittyviin palveluihin. Kerrassaan vaikuttavat saavutukset!", Cisco Systemsin Pohjois-Euroopan johtaja Andy Lockhard kommentoi.

IBM palkittiin Gold Partner of the Year -sarjassa. Perusteluissa todetaan IBM:n täyttäneen kaikki Ciscon partneriohjelman vaatimukset saaden tunnustusta monipuolisesta osaamisestaan sekä asiakkailta että Ciscolta.

Suomen IP Communications Partner of the Year -sarjan voittajaksi julistettiin Cygate. Cygate on kehittänyt erityisesti innovatiivisia kartoitus-, hallinta- ja käyttöpalveluja, joilla saadaan IP-puhelinjärjestelmistä entistä enemmän liiketoimintahyötyjä.

Solutions Partner of the Year -palkinnon sai Hewlett-Packard. HP sai kiitosta kyvystään tuottaa asiakkailleen lisäarvoa yhdistämällä omat ratkaisunsa Ciscon IIN-alustaan. Distribution Partner of the Year -palkinto meni jälleen Azlanille.

Partner Summitin lukuisten avainpuhujien joukossa olivat Ciscon pääjohtajan John Chambersin lisäksi Ciscon asiakaspalveluista vastaava Wim Elfrink, Ciscon kanavajohtaja Paul Mountford sekä elokuva-alalla monipuolisesti kunnostautunut Robert Redford.

Partner Summitin Technology & Solutions -foorumissa esiteltiin Ciscon uusia ratkaisuja ja erilaisia mahdollisuuksia niiden hyödyntämiseen liiketoiminnassa.